2010年1月2日星期六

靚靚Miko

樂樂今天終於見到他同胎的妹妹(又或者是姐姐) - Miko, 樂樂十分開心, 跟Miko玩足整個下午.

樂樂好乖乖, 坐在港鐡站外等Miko.


唔知Miko靚不靚女呢?


原來Miko好乖好斯文, 成個淑女咁.


一見面, 當然打一下招呼先.


喂, 認唔認得我呀?


比我咬一啖, 你就會記得我啦.


太暴力, 兒童不宜...


打完招呼, 大家咀番啖先, 好溫馨!


我地似不似樣呀?










一起抽金毛水.


兩隻加埋都未夠金毛大隻, 唯有乖乖坐低啦.


抽不到金毛水, 抽樂樂水都好.


嘿嘿, 金毛終於怕o左我地兩個啦.


成街都有好多狗朋友.



一起慢慢走.



行到累, 樂樂想偷懶, 想要Miko揹著行.


Miko大特寫.






Miko第一次上樓梯!


有Miko爸媽從旁的鼓勵, Miko當然好快便行上樓梯啦.


你一啖, 我一啖, 好似好老友.


Miko 最愛o錫靚仔.


樂樂當然也有份咀咀啦!


回味無窮!




甩繩狗狗.


搶波波.


不過樂樂這隻百厭星, 也常常欺負Miko :


Miko玩到無晒力啦.


一拖二.


Miko都幾重.


樂樂都幾大隻.


大合照

4 則留言:

  1. hello him and wendy!!

    今日真係同兩隻小柴玩得好痛快!! 樂樂真係好"un"力, 好叻仔, 一D都唔累~

    你地D相影得好靚,Catch 得好好呀! 我地睇番都回味無窮呢,haha!!

    下次再約出黎玩!!

    回覆刪除
  2. 如果你地有咩柴柴活動可以話比我地知架, miko可以出黎"wi-wet"下~~~

    回覆刪除
  3. 仲有好多相, 好快會放埋上來.

    回覆刪除
  4. Hi Him,

    哇, 你地影D相真係好靚,好專業! Thanks for uploading the pics so fast and nice sharing!!

    回覆刪除